Jumaat, 2 November 2012

WATER WORLD THEME PARK&KAMPUNG NELAYAN

Tempat nie terletak di Taman Tun Fuad Stephen, Bukit Padang, Kota Kinabalu.
Kalau lihat gambar-gambar di bawah nie memang nmpk mcm tiada pengunjung tapi kalu petang2, org yg berkunjung terlalu ramai sehinggakan kita tidak nmpk lagi lantai kerana dipenuhi dgn kain2 baju, seluar-seluar kecil/besar/tangan panjang dan tuala-tuala kecuali tuala yg gitu-gitu itu sangkaan aku hahaa

Ok, kalu mau berkunjung ke sini...... tiket masuk Rm15 sorang kecuali kanak2 dibwh 3 tahun (lain juga OOo... mau mandi puuuunnn..kena byr hahahaha...

Bagi yg tidak mau masuk water world, bulih lah pigi ke pondok2 urut (istimewanya - tukang urutnya urg yg buta) aku pun tak tahu betul ke tidak sebab masa aku pergi tidak ada pun tukang urut...hemmm atau ke restoran2 nelayan di sana.....

aku cuma mahu pergi ke water world cuma nak tengok2 tempat saja yg mengejutkan kampung nelayan yang aku tgok dulu... dibelakang restoran ini baru itu water world thema park sungguh mengejutkan hahha



water world theme park










kampung nelayan



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAI SEMUA....